Pagina's

woensdag 9 juli 2014

Leesvoer Juli

Powerfood - Rens Kroes

Twee weken geleden had ik het genoegen om Rens Kroes te ontmoeten tijdens een signeersessie. Alsof dat nog niet leuk genoeg was, werd de signeersessie door mijn toenmalige werk georganiseerd en vroegen ze mij of ik hapjes wilde maken uit 'Powerfood'! Ik maakte 'Chocosnacks' en 'Phyllon's verjaardagstaart' en gelukkig vond ze het lekker!

'Powerfood' is een verzameling van Rens haar favoriete recepten met uitleg over het effect van verschillende ingrediƫnten op het lichaam. Lekkere recepten, mooie foto's van een prachtige en sympatieke vrouw!

Powerfood
Rens Kroes
9789000341016
Renskroes.nl




Het Forest Feast Kookboek - Erin Gleeson

Dit is zo'n boek dat je voor je het koopt/krijgt al 50 x ingekeken hebt, zo'n boek waarin je wilt blijven kijken,  zo'n boek dat je moet hebben!! Ik denk dat ik wel kan stellen dat dit het mooiste kookboek is dat ik bezit.

Erin Gleeson is (food)fotografe en woont midden in een bos in de buurt van San Francisco. Hier heeft ze het in mijn ogen voor elkaar gekregen om de perfecte balans te vinden tussen koken en kunst. De recepten zijn simpel maar lekker en worden vergezeld door kleurrijke aquarel illustraties en foto's. Echt een boek waar je vrolijk van wordt en af en toe even rustig doorbladert.  Erin Gleeson heeft naast dit boek ook een blog die het volgen zeker waard is!




Het Forest Feast Kookboek
Erin Gleeson
9789059565159
Theforestfeast.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten